B2B-Marketing-Header B2B-Social-Media BordesopdeBorrelRadio BusinessGameHeader_Lawaaimaker Header_Zakelijk_Bloggen Keynote_Speaker_Moderator_Header LinkedIn_PowerSessie_Header Marketing-Blogger Masterclass_Header_Lawaaimaker Zij_gingen_u_voor_website blue-flower maple mws raindrops walden-pond windows

Terminale serieusheid, klanten-trauma’s, neo-fobie en commerciële staar zijn volgens Richard Bordes de grootste struikelblokken voor elke organisatie. In deze tijden van digitalisering en Social Media komen deze nog harder aan en houden ze het echte succes op afstand. Vanuit visie en motivatie schudt hij met een ander geluid de boel op.

Dit is de plek waar je alle informatie en nieuws vindt over Richard Bordes. Expert in B2B Marketing en Social Media, auteur,blogger, spreker, dagvoorzitter, columnist, opschudder, bedenker van de LinkedIn Business Game en deskundige op het gebied van ICT Trends. En dat allemaal onder de naam Lawaaimaker. Want als je niets van je laat horen kan je ook niets veranderen en weten je klanten niet dat je bestaat.

Laat van je horen

Terminale serieusheid, klanten-trauma’s, neo-fobie en commerciële staar zijn volgens Richard Bordes de grootste struikelblokken voor elke organisatie. In deze tijden van digitalisering en Social Media komen deze nog harder aan en houden ze het echte succes op afstand. Vanuit visie en motivatie schudt hij met een ander geluid de boel op.
Richard Bordes noemt zichzelf Lawaaimaker. Niet vanwege het lawaai maar juist vanwege de effecten die het teweeg kan brengen. Zonder lawaai wordt niemand wakker, ontstaat geen verandering en worden slechts de gebaande paden belopen.

Richard Bordes’ visie en blik de op de continu veranderende wereld om ons heen gebruikt hij tevens in zijn marketing- en communicatie-adviezen. Hij heeft uitgebreide ervaring op het gebied van marketing en commercie binnen de Nederlandse ICT- en telecomsector. Zo maakte hij hands-on vele veranderingen mee en stond aan de wieg van vele succesvolle toepassingen die nu een onlosmakelijk onderdeel van jouw leven zijn.

Door zijn beeldende wijze van vertellen, waarbij hij met herkenbare verhalen de vinger op de zere plek weet te leggen en vooroordelen weet weg te nemen, heeft deze lawaaimaker al velen weten te boeien en op andere gedachten weten te brengen. En dat altijd met een verrassende titel én een onverwachte twist. Zo is hij ook in 2011 geëindigd bij de “33 meest eigenzinnige columnisten van Nederland” en in 2015 de meest kwalitatieve Marketing Blogger van Nederland.

“Social Media - Netwerken aan de Stamtafel”

In januari 2013 heeft Richard, in samenwerking met de MKB Servicedesk, zijn Social Media Boek "Ondernemen aan de Stamtafel" uitgebracht. Vanuit visie en motivatie bespreekt Richard Bordes hierin de Do’s and Don’ts binnen Social Media.

Heldere Visie

Door een duidelijke analyse en heldere visie gaat hij in op de vele ontwikkelingen van deze nieuwe manier van communiceren. Juist voor een verhaal met een ander geluid bent u bij hem aan het juiste adres. Daarbij is Richard door zijn scherpte en humor de accelerator om deelnemers aan een seminar, discussie of panel uit hun schulp te halen. Mede daarom is hij ook een graag gelezen columnist in vele vakbladen en webistes zoals bijvoorbeeld 42Bis.nl.

318945 163046023776471 1991207819 n

 

Lees direct de beste blogs

Contact

Telefoon: +31 615013936
Mail: info@lawaaimaker.nl
Skype: Richard G.Bordes
Twitter: @RichardBordes
LinkedIn: Richard Bordes
         Richard Bordes blogt ook op:

Richard Bordes 42Bis

 

Partners

iMonitoring logo

Create If

HeliviewPMS2

Nieuwsbrief

Ook de Blogs en mijn Nieuws in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in!
Please wait