Blogger2 Banner

 

Goede content is de sleutel tot succes voor iedere organisatie. Je (toekomstige) klanten willen geïnformeerd en vermaakt worden. Daarbij hoort géén call to action. Het is tenslotte een spel van verleiden, luisteren en vertellen; niét van meteen het bed in duiken.

catwo

Soms moet het gewoon goed hard en mag het best een beetje pijn doen. De zweep erover, even op de tanden bijten om toch te kunnen genieten van een nieuwe ervaring …

Ik begrijp dat je met verbazing deze eerste twee zinnen hebt gelezen en je afvraagt waar dit verhaal in hemelsnaam naar toe gaat. Zou die Bordes nu echt helemaal zijn doorgeslagen? Blijf er even bij, want het is niet wat je denkt.

Het sloeg in als een bom. Meneer van Dalen ging weg en hing zijn stofjas aan de wilgen.
 Alle traditionele en nieuwe media doken er boven op en binnen no time was hij Trending Topic. Met als hoogtepunt zelfs een optreden in DWDD als nationaal afscheid.

Bordes-AH-750x357 

 nietdoen

Praktisch ieder zichzelf respecterend(e) bedrijf of organisatie heeft een Twitter account. Al hebben de meesten geen idee wat ze daar nu precies mee moeten. Een bedrijfstwitter zet ze op de kaart op social media en dan doen ze in ieder geval lekker mee toch?

De eerste vraag die men mij over LinkedIN altijd stelt is “ Waar vind ik de leads op LinkedIN?”. Want daar is toch uiteindelijk iedere verkoper en marketing manager naar op zoek, nieuwe klanten. Maar zoals wij allemaal allang weten, zo werkt social media niet. Ook niet in een B2B omgeving.

OPPRTUNITY-Bordes-750x375

 

Social Share Buttons

primi sui motori con e-max.it

Lees direct de beste blogs

Contact

Telefoon: +31 615013936
Mail: info@lawaaimaker.nl
Skype: Richard G.Bordes
Twitter: @RichardBordes
LinkedIn: Richard Bordes
         Richard Bordes blogt ook op:

Richard Bordes 42Bis

 

Partners

iMonitoring logo

Create If

HeliviewPMS2

Logo Los TopM

Nieuwsbrief

Ook de Blogs en mijn Nieuws in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in!
Please wait