- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 11196
Onderhand weet ik niet meer hoe vaak ik het lees dat “de jeugd niet meer belt”. Meestal gevolgd door een opmerking dat ze maar een beetje hersenloos whatsappend en instagrammend door het leven gaan. Er zou geen enkele interesse meer zijn in echte communicatie. Dat is volgens velen verderfelijk gedrag dat het failliet van de hedendaagse jongeren bevestigt. Het zijn vaak veertigplussers die dan net zoals hun ouders vroeger roepen dat het toen echt allemaal veel beter was.
Lees meer: Steeds minder bellende jeugd een probleem? Onzin!
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 15158
Je hebt jaren geleden een LinkedIn account aangemaakt. Misschien kijk je er zo nu en dan naar, maar om nu te zeggen dat het je volle aandacht heeft … Wil je er in de grijze massa toch uitspringen, dan is het misschien handig om met deze 4 expert tips je LinkedIn profiel eruit te laten knallen!
Lees meer: Ken jij deze 4 expert tips voor LinkedIn-succes al?
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 8520
Soms moet het gewoon goed hard en mag het best een beetje pijn doen. De zweep erover, even op de tanden bijten om toch te kunnen genieten van een nieuwe ervaring …
Ik begrijp dat je met verbazing deze eerste twee zinnen hebt gelezen en je afvraagt waar dit verhaal in hemelsnaam naar toe gaat. Zou die Bordes nu echt helemaal zijn doorgeslagen? Blijf er even bij, want het is niet wat je denkt.
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 13811
Goede content is de sleutel tot succes voor iedere organisatie. Je (toekomstige) klanten willen geïnformeerd en vermaakt worden. Daarbij hoort géén call to action. Het is tenslotte een spel van verleiden, luisteren en vertellen; niét van meteen het bed in duiken.
Lees meer: Jouw call to action is de ultieme contentafknapper
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 24591
Praktisch ieder zichzelf respecterend(e) bedrijf of organisatie heeft een Twitter account. Al hebben de meesten geen idee wat ze daar nu precies mee moeten. Een bedrijfstwitter zet ze op de kaart op social media en dan doen ze in ieder geval lekker mee toch?