Blogger2 Banner

In deze tijden van Content Marketing gaat het om de inhoud. Het schrijven van Blogs blijft daarom onverminderd een goede manier om je boodschap over te brengen. Of dat nu op je eigen website, een speciale Blog of rechtstreeks op LinkedIN is. Een Blog geeft je de mogelijkheid om jouw visie neer te zetten en te delen met anderen. Bovendien is een goede Blog geen vluchtig bericht, maar gaat soms maanden of zelfs jaren mee. Maar het “hoe” ga je nu “wat“ vertellen? En hoe zorg je dat je na 1 of 2 pogingen niet strandt en een eeuwig writer's block optreedt. Daarvoor hier mijn 9 Tips:


Je kunt er niet meer omheen. Iedereen heeft het erover en probeert er iets van te maken. Begon het nog met de legitieme vraag “ Wat zet ik nu toch op Social Media”, plots gonst het overal van de kreet “Content Marketing”. Met een mooi verhaal je potentiële markt informeren en verleiden. Helaas is nog niet iedereen even succesvol en blijft de meeste B2B Content nog Inhoudsloos. Hier daarom 7 redenen waarom het vaak mis gaat:

wceend content 

De laatste dagen wordt mij regelmatig de vraag gesteld. "Is het waar dat Facebook in 2017 gaat verdwijnen?" Een bericht in de media in de 3e week van januari 2014 ligt aan deze vraag ten grondslag.

 

sad-facebook-girl-1024x768

B2B organisaties hebben nog steeds moeite met het optimaal benutten van de kansen op Social Media. Veel geloven dat Facebook, Twitter, YouTube en zelfs LinkedIN niets opleveren. "Social Media is niets voor ons.. dat is een B2C dingetje."

platzak

Wanneer je in de maling wordt genomen of benadeeld wordt, kun je in het Nederlands zeggen dat je ‘in de aap gelogeerd bent’.

idag

Social Share Buttons

primi sui motori con e-max.it

Lees direct de beste blogs

Contact

Telefoon: +31 615013936
Mail: info@lawaaimaker.nl
Skype: Richard G.Bordes
Twitter: @RichardBordes
LinkedIn: Richard Bordes
         Richard Bordes blogt ook op:

Richard Bordes 42Bis

 

Partners

iMonitoring logo

Create If

HeliviewPMS2

Logo Los TopM

Nieuwsbrief

Ook de Blogs en mijn Nieuws in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in!
Please wait