- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 15089
Het sloeg in als een bom. Meneer van Dalen ging weg en hing zijn stofjas aan de wilgen. Alle traditionele en nieuwe media doken er boven op en binnen no time was hij Trending Topic. Met als hoogtepunt zelfs een optreden in DWDD als nationaal afscheid.
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 17467
De eerste vraag die men mij over LinkedIN altijd stelt is “ Waar vind ik de leads op LinkedIN?”. Want daar is toch uiteindelijk iedere verkoper en marketing manager naar op zoek, nieuwe klanten. Maar zoals wij allemaal allang weten, zo werkt social media niet. Ook niet in een B2B omgeving.
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 11656
Je kunt er niet meer omheen. Iedereen heeft het erover en probeert er iets van te maken. Begon het nog met de legitieme vraag “ Wat zet ik nu toch op Social Media”, plots gonst het overal van de kreet “Content Marketing”. Met een mooi verhaal je potentiële markt informeren en verleiden. Helaas is nog niet iedereen even succesvol en blijft de meeste B2B Content nog Inhoudsloos. Hier daarom 7 redenen waarom het vaak mis gaat:
Lees meer: 7 redenen waarom de meeste B2B Content Inhoudsloos is
- Details
- Geschreven door Super User
- Hits: 15020
In deze tijden van Content Marketing gaat het om de inhoud. Het schrijven van Blogs blijft daarom onverminderd een goede manier om je boodschap over te brengen. Of dat nu op je eigen website, een speciale Blog of rechtstreeks op LinkedIN is. Een Blog geeft je de mogelijkheid om jouw visie neer te zetten en te delen met anderen. Bovendien is een goede Blog geen vluchtig bericht, maar gaat soms maanden of zelfs jaren mee. Maar het “hoe” ga je nu “wat“ vertellen? En hoe zorg je dat je na 1 of 2 pogingen niet strandt en een eeuwig writer's block optreedt. Daarvoor hier mijn 9 Tips:
- Details
- Geschreven door Richard Bordes
- Hits: 17453
B2B organisaties hebben nog steeds moeite met het optimaal benutten van de kansen op Social Media. Veel geloven dat Facebook, Twitter, YouTube en zelfs LinkedIN niets opleveren. "Social Media is niets voor ons.. dat is een B2C dingetje."
Lees meer: 9 oorzaken waarom Social Media bij B2B niet werkt